Aug 4, 2009

裂痕

上个星期六
发生了一件事
这件事直到如今在我还是记忆犹新
就是那件事后
我心里出现了一种愧疚
我不知道要如何面对她
她对我好像还是十分冷漠
我也没勇气去开口向她说话
结果场面就十分尴尬
今天
为了不要有这种尴尬
下课时
2B的聚在一起时
她走在前面
我就走在后面
以免碰面后破坏当场的气氛
免得所有人都不愉快
平时很多话的我
在她面前也静下来了
看到她就闪
这种生活能过多久
2B一大班人在谈天
我却跑到窗口旁吹风
就因为不敢面对她
看到她就闪
这种生活能过多久??
我不确定她是否原谅了我
但是我自己却过不了自己的心
愧疚
一直缠着我
无论我怎么甩都甩不掉
以前的好友变成如今的尴尬
为什么
我们之间的友情出现裂缝了
我很想开口说对不起
我以前的确对你有偏见
我真的对不起你
我知道你也许会不会原谅我
但是我真的想真心地说一声对不起
我想把这慢慢变大的裂痕补回去
不想再这样下去
想回到上个星期六之前的日子
裂痕,不能再让它继续裂下去了
我不想失去这份友情
最后
还是一句
对不起

~终~

Cck

2 comments:

Eric said...

The aftermath is expected and we feel sorry to see that...
Really feel very sorry to all of you although that is our very final decision...
We do have our own reasons de.. hope you guys can understand why we make such decision... hehe
although the situation now is so tensed but i think it really needs some time to settle down...

so maybe is quite susah rite now...
we still have to pull through wif it. so lastly.. jy to all of us.

yean93 said...

Nobody to be blamed in this incident.

hopefully that everything will get back to their own path eventually.
smile =)